BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, February 24, 2010

apela nk buat ek....

kul 11:08 tdi aku dpt call dari my best friends....
sedih aku dengar die nangis....
it's all about her relationship...
tunang..putus..smbung (tp xsmbg tnang)...last2 die cite nk tnang dengan org lain...
xtau sama ada die cinta ke x dgn org bru 2...or sekadar nk cari penyelesaian...

as her friend...aku cube untuk berikan jawapan dan cadangan yang terbaik....
aku sedih bile dengar die menangis teresak2...dh bp hari dh die cmtu...tp sempatlah aku berlawak dengan die..."ko frust ni kurus ke x...hehehehe"...n jwpnnye aku peduli ape....so mknenye die xkurus la 2....hihihihihi...

kdg2 aku xphm dgn cinta ni...sebab cinta kite boleh jdi cmtu....menangis..kdg2 ad yg smpai xlalu nk bt pape...(mcm yg aku pernah alami dlu la...hehehehe)...tp pd aku kalau sampai bakal family mentua xboleh nk terima kite...baik kita berkorban....kite CHOW dlu la kan....
klu iktkan akal yg pendek mmg kita akan ckp demi cinta ape je aku xkesah...lagi org bangkang lagi kite nk bt...tp sebenarnye kite kene pk pnjang...sbb bnda ni akan effect pd anak cucu cicit kita nt....

Buat sahabatku...apepn kptsn kau...aku SOKONG...tp klu kptsn yang kau pilih boleh membinasakan hidup ko...aku BANGKANG....

P/S:peace no WAR!!!!

0 comments: